בואו נדבר על אומץ.

בואו נדבר על אומץ.

שנה חדשה בפתח והחלטתי לדבר אתכם על אומץ. יש אנשים שחושבים שאומץ שייך לאלה שאינם

כששיווק ומשאבי אנוש נפגשים

כששיווק ומשאבי אנוש נפגשים

בפגישה עם סמנכ"לית שיווק של רשת קמעונאית מובילה, עדכנתי אותה שבשלוש שנים האחרונות אני מבצעת

יצא לכם להיות בקבוצת מיקוד, ולרצות לרגע לעבור לצד השני ולהסביר ללקוחות שהם טועים?

יצא לכם להיות בקבוצת מיקוד, ולרצות לרגע לעבור לצד השני ולהסביר ללקוחות שהם טועים?

יצא לכם להיות בקבוצת מיקוד, ולרצות לרגע לעבור לצד השני ולהסביר ללקוחות שהם טועים? 1

הפסיכולוגיה של חוויות השימוש בעולם הדיגיטלי

הפסיכולוגיה של חוויות השימוש בעולם הדיגיטלי

פסיכולוגיה דיגיטלית – מודל חדשני מבית aware ממחקרים רבים שביצענו על הפסיכולוגיה שמאחורי ההתנהלות בעולמות

על הקשר בין עמדות אנשי המכירות לבין גרף המכירות בפועל

על הקשר בין עמדות אנשי המכירות לבין גרף המכירות בפועל

על הקשר בין עמדות אנשי המכירות לבין גרף המכירות בפועל מאת: מלכה אשר – מנכ"ל

האם אפשר לשאול את הצרכן על העתיד?

האם אפשר לשאול את הצרכן על העתיד?

האם אפשר לשאול את הצרכן על העתיד? מאת: מלכה אשר – מנכ"ל מכון  aware אם הייתם שואלים לפני 20

Messages from the Non-Verbal level הצרכן שאנו מנסים לדבר איתו כבר מדבר בשפה אחרת

Messages from the Non-Verbal level הצרכן שאנו מנסים לדבר איתו כבר מדבר בשפה אחרת

Messages from the Non-Verbal level הצרכן שאנו מנסים לדבר איתו כבר מדבר בשפה אחרת הצרכן

נדמה לכם שאתם יודעים הכל? נדמה לכם שעיניכם פקוחות? תפתחו את העיניים! יש עוד מה לראות!

נדמה לכם שאתם יודעים הכל? נדמה לכם שעיניכם פקוחות? תפתחו את העיניים! יש עוד מה לראות!

נדמה לכם שאתם יודעים הכל? נדמה לכם שעיניכם פקוחות? תפתחו את העיניים! יש עוד מה