אודותינו

מכון aware המכון לאבחון ושינוי תפישות, פועל משנת 2007, בשיטות בלעדיות וחדשניות אשר מאפשרות לארגונים לחשוף ולהבין את העמדות הסמויות של מנהלים וצוותים בתוך הארגון ולהפוך אותן לכלי עבודה אפקטיבי  שישפיע על תהליכי שינוי בארגון, על הגדלת שורת הרווח שלו ויוביל לקידומו.

במכון  aware פועל צוות המורכב מחוקרים בכירים מתחום הפסיכולוגיה הקלינית והחברתית ואסטרטגים בעלי ניסיון רב בעולם העסקי. 

ארגונים מושפעים מתפישות, הן של העובדים והמנהלים בארגון והן מתפישות של הלקוחות על החברה, על המותג על מוצריה ועל השירות שלה.

בעידן שבו שקיפות ושותפות הם ערכים מובילים, פיתחנו כלים לאבחון ושינוי תפישות המושתתים על ערכים אלה במטרה לקדם את הארגון, הישגיו והתוצאות לטווח הקצר והארוך.

מלכה אשר, מנכ"ל ומייסדת aware

מלכה אשר, חוקרת, בעלת רקע בפסיכולוגיה

וניסיון רב בעולם הארגוני 
לשעבר מנכ"ל אוקר אינטראקטיב בע"מ
הקימה וניהלה את מכון המחקר dna  מקבוצת אדם-מילא 

 

הקימה את מכון aware  מתוך הבנה של השפעת התפישות של הלקוחות והעובדים ברבדים הלא מילוליים על התוצאות של הארגון בשטח ועל שורת הרווח.

 "מה שמסקרן אותי מאז שאני זוכרת את עצמי הן תפישות ותבניות המקודדות במח האנושי ואופן השפעתן על המציאות הנראית לעין."

אנחנו מאמינים

לחתור לאמת העמוקה ביותר 

להשתמש בשיטות מחקר יצירתיות על מנת לחשוף מניעים וחסמים חדשים.

ערנות:
סקרנות ולמידה מתמדת

לשים לב לפרטים הקטנים, למה שמסתתר בין השורות ומתחת למילים.

להיות בתנועה:
השתנות עדכנות תהליך  

אנו מתחייבים להשתנות מתמדת של שיטות וכלי המחקר לשם התעדכנות והבאת תובנות חדשות באופן מתמיד.

להשפיע, לברוא מציאות  

שיטות המחקר שלנו מביאות תובנות חדשות אשר חושפות את הדרך למה שנראה בלתי אפשרי.

לפלרטט עם אי הוודאות  

הסכמה לשהות באזורים לא מוכרים, הסכמה לחפש את התשובות באזורים שאנו לא רואים.

יחד, אחדות  

פיצוח  ולמידה משותפת עם הלקוח והצרכן,‏ שיטות העבודה שלנו מסתכלות החוצה ופנימה כאחד.

יצירת קשר

נשמע מעניין? צור עמנו קשר כבר עכשיו, ונציג יזחור אלייך בהקדם.