למה בכלל צריך חיבור רגשי? או מה היית עושה כדי שהעובד שלך יעבוד מכל הלב?
Engagement
החיבור הרגשי לארגון הוא נושא חמקמק, תחשבו רגע על מסעדה טובה שיש אליה תור ארוך וממש צמוד אליה מסעדה ריקה, מה עושה את ההבדל ביניהן? וזה לא בהכרח האוכל או העיצוב או המחיר.. לעיתים ההבדלים נובעים מתחושות, אנחנו יכולים לקרוא לזה 'אווירה', יש משהו שמעביר לנו תחושה נעימה, מזמינה ועוד..
כך גם בארגון, ישנם מסרים לא מילוליים שעוברים בארגון ומורידים את החיבור הרגשי או מעצימים אותו בתהליך מרתק אנו חושפים את אותם המסרים, מבינים מה בארגון מעביר אותם וכיצד הם משפיעים על הרגשת העובדים משם אנו יוצאים לדיוק המסרים הלא מילוליים והעצמת החיבור הרגשי של הצוותים.
דוגמאות לשאלות מארגונים עמם בצענו תהליכים:
1. מהם הערכים שיגרמו לחיבור רגשי ואילו ערכים מונעים את החיבור הרגשי כיום?
2. איך נגרום לעובדים לתחושת יציבות בעולם דינמי ומשתנה?
3. מדוע העובדים לא ימליצו למכריהם להיות לקוחות של הארגון?
4. מדוע העובדים לא ימליצו למכריהם לעבוד בארגון?
5. איך נביא את המנהלים לפניות לטפל באנשיהם בזמן שינוי ארגוני ותפעולי?