Messages from the Non-Verbal level
במטרה לתת מענה לכמיהות העמוקות והלא מודעות של הצרכן, פיתחנו כלי מחקר חדשניים החושפים תובנות מהרובד הנסתר – הרובד הלא מילולי.
מכון מחקר aware מומחה במחקרי עומק איכותניים המביאים לזיהוי תובנות חדשות, חשיפת מניעים או חסמים מהרובד הלא מילולי, איתור הזדמנויות לפריצות דרך וחדשנות.
פרוייקטים לדוגמא:
תנובה – הכנת תשתית מחקרית להקמת תחום מזון חדש בקולינריה.
הראל – ביצוע תשתית מחקרית לפיתוח מוצרים ביטוחיים חדשניים.
צמפיון מוטורס – ביצוע תשתית מחקרית לבניית תוכנית נאמנות לקוחות ושימורם.
דניאלה להבי – תשתית מחקרית ודיוק מוצרים תוך הכרות מקרוב עם קהל הלקוחות.
ויסוצקי – ניתוח תפישות צרכנים ופיצוח אסטרטגי לשינוי התנהגות צרכנית.
e-bay – אסטרטגיה שיווקית להגדלת פעילות של הקהל הישראלי בכלל ושל קהל Aliexpress בפרט.
בית התפוצות – תשתית מחקרית וליווי בניית אסטרטגיה להתחדשות המוזיאון.
GIA – תהליך ליצירת חיבור רגשי של לקוחות עסקיים לחברה לאחר כניסת החברה לישראל.
עמוס גזית – הכשרת צוות המכירות לאחר ניתוח של צרכי הלקוחות העסקיים של החברה.
חברת החשמל – ליווי תהליך שימור לקוחות עסקיים
מחקר צרכנים פורץ דרך
דרכים חדשות להגיע אל הצרכן
קבוצות עומק חווייתיות
העידן החדש של קבוצות מיקוד.
קבוצות המשלבות רובד לא מילולי, רובד מילולי ואת הפערים בינהם.
שימוש בכלי מחקר ייחודיים שפותחו על סמך עבודתו של הפסיכיאטר דר' קלוטייר רפאייה, מומחה בתקשורת לא מילולית.
פסיכולוגיה דיגיטלית
מחקר פסיכולוגי על חוויות השימוש בעולם הדיגיטלי. הגורמים להעדפות רכישה באתרים שונים (e-bay, next ועוד), הגורמים להפסקת תהליך דיגיטלי בשלבים שונים (הלוואה דיגיטלית, רכישת ביטוח ועוד), שימוש או העדר שימוש בהטבות דיגיטליות (1+1 כרטיסי אשראי וכד').
ראיונות עומק השלכתיים
המבוצעים ע"י פסיכולוג קליני ששומע גם מתחת לנאמר.
מתאים ללקוחות פרימיום או B2B.
יומני וואטסאפ ייחודיים
להיות בקשר שבועי רציף עם הצרכן,
ליווי תהליכים ושלבים בחיי הצרכן.
מתאים במיוחד לפיתוח שירותים ומוצרים חדשים תוך הכרות עם הצרכן בחיי היומיום וחילוץ צרכים שאינם מקבלים מענה.
להיות בקשר שוטף עם הצרכן
'להיות שם ברגע האמת' התלוות לצרכן בבית ובסבב הקניות בקניון או ברשתות למיניהן.
מחקר אתנוגרפי-אנתרופולוגי מתבצע ע"י חוקרים פסיכולוגים-אנתרופולוגים.
מודל ייחודי המשלב חקירה פנימה והחוצה, חקירה על תפישות לא מודעות של הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים מצד אחד ועל תפישות לא מודעות של הצוותים בארגון שבאים במגע עם הלקוחות מצד שני.
מתאים ל: מיתוג. מכירות. שירות.
לפרים נוספים לחץ כאן
הצרכן שאנו מנסים לדבר איתו כבר מדבר בשפה אחרת, אני מדברת על השפה שמתחת למילים. זה מסוג הדברים שנשמעים הכי מוזרים, אך בד בבד גם הכי לא מוזרים.תחושות וחוויות הן לעיתים אף חזקות יותר ממילים – את זה כולנו מכירים.
כאשר אנו מרגישים שמה שאומרים לנו אינו נכון, אנו מתחילים להיות קשובים גם למסרים מהרובד הלא מילולי שבגופנו.
קצת רקע מדעי – ידוע שהמסרים המילוליים נמצאים בקורטקס, שהוא האזור המפותח מבחינה אבולוציונית במוח האנושי. לעומת זאת, המסרים הלא מילוליים נמצאים באזור המערכת הלימבית של המוח, הם יצריים וחייתיים, בדיוק כמו של בעלי חיים.
בהתפתחות האבולוציונית של המוח האנושי, התפתח הקורטקס שהוא החלק הרציונלי במוח אך נמצא כי גם המערכת הלימבית, המוח הקדום, החייתי גדל מאד עם האבולוציה האנושית.
גודלו של אזור המערכת הלימבית במוח האנושי גדול אף יותר מזה של השימפנזים.
כלומר – לבני האדם יש גם יכולות 'חייתיות' מוגברות משל החיות.
יכולות אלה באות לידי ביטוי ב'שפת הגוף' או ב'ידיעה מהבטן', שם נמצאות הכמיהות והאינסטינקטים העמוקים ביותר, המניעים אותנו לפעולה הרבה לפני שאזור הקורטקס מתחיל להגיב.
המכון מבצע מגוון רב של מחקרי עומק איכותיים תוך
שימוש במתודולוגיות בלעדיות, ייחודיות וחדשניות:
הקבוצות מנותחות ע"י פסיכולוג
ששומע גם את הסמוי בדברים הנאמרים ובכך יחשוף מניעים וחסמים להטמעת הערך החדש.
שימוש בטכניקה של ציור וכתיבה אינטואיטיבית
לחשיפת תפישות וכמיהות מהרובד הלא מילולי.
דינמיקה קבוצתית
חוויה דינמית ופתוחה המאפשרת גישה למסרים עמוקים.
שימוש במשחקי דמיון
על מנת לחשוף תפישות סמויות.
דיונים מילוליים
בעקבות התרגילים השונים.
בדיקת אתרים ואפליקציות
הצפת חסמים בשימוש באפליקציות ואתרים והצפת הגורמים המשפיעים על העדפה לאתרים מסויימים.