שנה חדשה בפתח והחלטתי לדבר אתכם על אומץ. יש אנשים שחושבים שאומץ שייך לאלה שאינם
בפגישה עם סמנכ"לית שיווק של רשת קמעונאית מובילה, עדכנתי אותה שבשלוש שנים האחרונות אני מבצעת
לא מצליחים להטמיע ערך מבדל בקרב קהל היעד? תראו מה הסיבה שמצאנו חברה מוכרת
מיתוג החברה כמעסיק – שיפור תהליכי גיוס בתחרות הגוברת על העובדים, אנו לומדים מהשיווק על
איך ניתן להאריך את משך השארות העובד בתפקיד הספציפי ובארגון בכלל? שימור עובדים זיהוי צמתי
איך ניתן להפחית שחיקה גם בעבודה לא פשוטה? דוגמא מפרוייקט שביצענו במשרד הרווחה שחיקה היא
מה כל כך קשה בהטמעת ערכים חדשים לארגון? איך נטמיע שיתוף פעולה בארגון? מדוע כל
מדוע החלפת מנהל או אנשי צוות לא בהכרח תיצור שינוי? פעמים רבות לנוכח קושי במחלקה
למה בכלל צריך חיבור רגשי? או מה היית עושה כדי שהעובד שלך יעבוד מכל הלב?
יכול להיות שהסקר הפנים ארגוני לא שואל את השאלות הרלוונטיות? ארגונים מבצעים סקרים פנים ארגוניים,
כלי נגישות