לעיתים תפישות הלקוחות הן השתקפות של תפישות הצוותים בתוך הארגון
מיתוג פנים וחוץ ארגוני - המודל ההדדי
תהליך ייחודי לביסוס ערכי המותג בתוך הארגון ומחוץ לארגון בו זמנית. ב
חיזוק צוות מכירות – המודל ההדדי
SALESBOOST
מודל המשלב הכרות מעמיקה עם המניעים והחסמים של הלקוחות בתהליך המכירה ושיתוף ורתימת צוות המכירות לשינויים המתבקשים.
שירות לקוחות – המודל ההדדי
מודל חדשני לדיוק מסע לקוח תוך שיתוף ורתימת צוות שירות הלקוחות
המודל מציע שיפור ודיוק השירות הן מהכרות עמוקה עם הצרכן
והן מהכרות עמוקה עם צוות השירות בארגון
תפישות ועמדות הצוותים בתוך הארגון ותפישות ועמדות הלקוחות מחוץ לארגון מושפעים אלה מאלה. המודל ההדדי מבצע שינוי משני הכיוונים בו זמנית וממקסם את התוצאות בשטח.
בכל ארגון יש מסרים שעוברים מתחת לפני השטח, הם כמו קודים לא מדוברים, מי שנכנס לארגון מרגיש אותם גם אם אינו מודע להם…
הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי ראשית באופן חשיפת התפישות המודעות והלא מודעות הקיימות בתוך הארגון ומחוצה לו, אנו משתמשים במחקר איכותני במתודולוגיות החושפות מסרים מהרובד הלא מילולי (ציור אינטואיטיבי, כתיבה אינטואיטיבית, משחקי דמיון, דמיון מודרך ועוד).
ובהמשך הייחודיות בתהליך שינוי התפישות בארגון, בשלב זה אנו מקיימים סיעור מוחות בשולחנות עגולים עם כל הדרגים בארגון, מציגים להם את התפישות והעמדות של הלקוחות מחוץ לארגון ושל הצוותים בתוך הארגון ומכאן יוצאים לתהליך חילוץ רעיונות ודרכי פעולה לשינויים המתבקשים, תהליך שרותם את הצוותים ומשנה את תפישותיהם ועמדותיהם לנושא.